Sør-varanger Utvikling AS • 8 months ago

Fra: 20/10/2023 12:30

Til: 20/10/2023 02:00

Hvor?

Dr. Palmstrøms vei 15 (nothing hill)

Vi inviterer til åpent arrangement fredag den 20 oktober!

Sammen med Arctic Innovation Week (AIW), ICE og Kystutviklingssenter arrangeres det Arktisk hackathon i Kirkenes i oktober. Hackathonet vil samle unge kreative sinn og talenter fra Norge, Finland, Island og Færøyene for å samarbeide, innovere og utforske ulike problemstillinger som næringslivet i Sør-Varanger gir dem!

Deltakerne blir en integrert del av Arctic Innovation Week - en ukes lang feiring av innovasjon, entreprenørskap og kreativitet.

Arktisk Hackathon har som mål å fremme et livlig og samarbeidsvillig miljø der talentfulle individer som deg selv kan vise frem sine ferdigheter, utveksle ideer, bygge nettverk og samarbeide om å utvikle banebrytende løsninger.

Vi inviterer DERE til å komme å se presentasjonene og resultatene fra Hackathonet, der adm.dir. for Innovasjon Norge, Håkon Haugli skal dele ut premien til vinnergruppen!

Samtidig vil også Dual User Tech Accelerator vise hva de har jobbet med i Kirkenes denne uka!

Velkommen!

Utgivere: Sør-Varanger Utvikling Redaktører: Christine Galschjødt, Sør-Varanger Utvikling Kontakt: [email protected]

Besøk Oss!

Sør-Varanger Utvikling : Nothing Hill Dr. Palmstrøms Vei 15 9900 Kirkenes