Hvordan registrere bruker?

Hvorfor registerere en bruker på Kirkenes24?

Det er flere fordelene med å registere en bruker på Kirkenes24. Her er den foreløpige listen. Ettersom Kirkenes24 er i konstant utvikling for å imøtekomme publikums behov, vil det etter hvert bli flere fordeler.

Du kan dele

Med din bruker kan du legge inn artikler og arrangementer på Kirkenes24, og kan bli sett av mange tusen brukere.

Etter at du har registert din bruker kan du ta kontakt med oss på [email protected] eller [email protected], så gir vi deg tilgang til å dele på siden.

Hjelp til å registere deg:

Vi har laget en kort video som viser hvordan du registerer deg på Kirkenes24. Du kan se den på Youtube ved å klikke på lenken under:

Utgivere: Sør-Varanger Utvikling Redaktører: Christine Galschjødt, Sør-Varanger Utvikling Kontakt: [email protected]

Kirkenes24: Nothing Hill Dr. Palmstrøms Vei 15 9900 Kirkenes