Legg inn artikler og arrangementer

Hvordan kan jeg legge inn mine artikler og arrangement på Kirkenes24

Når du har en bruker kan du fortsette til neste steg.

For å få mulighet til å legge inn arrangementer og artikler sender du oss en forespørsel om dette på e-post. Du kan sende denne forespørselen til enten [email protected] eller [email protected]. Grunnen til at dette må godkjennes manuelt er for å unngå at Kirkenes24 ikke fylles med spam og svindel. Vi svarer deg på din forespørsel så fort vi kan på vanlige virkedager. Takk for din forståelse, og vi gleder oss til din forespørsel.

Hva om jeg representerer en bedrift, et lag eller en forening?

Om du representerer en bedrift, et lag, en forening eller en annen organisasjon følger du steg 1 og steg 2 som beskrevet over, men når du sender en forespørsel til oss forteller du oss også hvem du representerer - legg også gjerne ved logo og kontaktinformasjon til organisasjonen. Da vil vi legge inn din organisasjon på Kirkenes24 og dine innlegg vil da vise logo og navn til organisasjonen.

Trenger du annen hjelp?

Fant du ikke svar på dine spørsmål her? Da kan du ta kontakt med oss på epost post@kirkenes24 eller sende oss en beskjed på vår Facebook-side i lenken under:

Utgivere: Sør-Varanger Utvikling Redaktører: Christine Galschjødt, Sør-Varanger Utvikling Kontakt: [email protected]

Kirkenes24: Nothing Hill Dr. Palmstrøms Vei 15 9900 Kirkenes